loading...

تجهیزات اداری

مبنا
بازدید : 99
/ زمان : 16:17:

ملزومات و تجهیزات اداری لوازمی میباشند که برای محیط های کاری مانند شرکت ها ، ادارات ، دفتر ها و ... ضروری میباشند . مبلمان اداری که شامل صندلی ها ، پارتیشن ها ، میز ، مبلمان اتاق جلسات و ... از جمله تجهیزات اداری اصلی هستند . لوازم کوچک مانند خودکار ، کاغذ ، منگنه و ... و همینطور تجهیزات هوشمند مانند رایانه و چاپگر نیز تجهیزات اداری محسوب میشوند .

درباره دودکش موتورخانه
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

آمار سایت
  • کل مطالب : 2
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 98
  • بازدید کلی : 284
  • کدهای اختصاصی