loading...

تجهیزات اداری

مبنا
بازدید : 115
/ زمان : 16:13:

به طور کلی در ادارات ، محل های کسب و کار ، دفاتر و ... تمامی تجهیزات و وسایلی که مورد استفاده قرار میگیرند تجهیزات اداری میباشد . لوازم کوچکی مانند گیره ، منگنه ، کاغذ و ... و همینطور لوازم هوشمند مانند کامپیوتر ، چاپگر و ... جزو تجهیزات اداری به حساب می آیند . مبلمان اداری ، میز و صندلی های اداری ، پارتیشن و ... نیز از اصلی ترین تجهیزات اداری به حساب می آیند .

درباره تجهیزات اداری
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

آمار سایت
  • کل مطالب : 2
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 97
  • بازدید کلی : 283
  • کدهای اختصاصی